Bad feelings:I

Du får inte ** **** Lova mig!
Asså lite dramatik i dag, min ena kompis mår inte så bra men det blir snart bra igen!
Jag & ALLA runt omkring dig ÄLSKAR DIG!
Jag kan sätta flera tusen på det!
Du är speciell & ingen är som dig, ingen annan kan fylla hålet om du flyttar/Försvinner, det sa
ka du veta, JAG ÄLSKAR DIG (Vänskap då;))
Men du är en bit av mig!
Du säger " Ni förstår mig inte för *** *** ****" Jo **** vi förstår dig även om ** *** ****, du är  ALLTID samma persson & du är stark, du är den jag är bff med, jag klarar mig inte utan dig....
Love tu ju!<3
Puss //Zelma<3
GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG/ER!!!<3

Kommentarer
Postat av: NellieB

Hälsa henne från mig...en kram genom internet ;)

2012-05-25 @ 22:03:42
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0