Frågor & svar!

Japp nu så kommer det lite frågor & svar!

Villka är dina närmaste?
Svar:
Mina Närmaste är nog min  underbara familj, hästarna & vänner<3



Vem var din senaste kille?
Han hete Alle, typi<3



Villken stil har du?
Med stil medar du?
Ja men i ridningen så väll helt ok, ganska nöjd...




Kan du inte lägga upp en bild på dig & din familj?
Nej, jag har ett privat liv oxå, vill inte att alla ska veta vem jag e & vad jag gör hela tiden + att jag vet ju inte vem som kollar på detta!




Villken färg gillar du mäst?
Jag gillar nog lila i vardagen typ, när jag rider på Jojo så är det Brun eller vit,  på Wilda så är det Röd eller svart!





Vart köpper du dina kläder?
På gina, HM eller new yorker<3






Varför började du med bloggen?
För jag blev inspererad & tycker det är kul!<3







Vem är din bästis?

Min bästis är Lily, ni kan kolla hennes blogg www.lilyboulter.devote.se







Hur många hästar/ponnys har du?
Jag har 1 häst & en ponny<3







Vem var din första häst/ponny?
Min första "häst" var en ponny som hete Rasse sen så fick jag Wilda sen så Jojo<3



Hur länge har du ridit?
Jag har ridit sedan jag var tre så 10 år;P




Vilka av dina vänner känner dig bäst & du kan lita på mäst?
Jag tycker det är främst Lily, hon betyder allt!
Sen så kanske Vilma (kanske) & kanske emma (kanske)




Vad är typiskt Zelma style?
Em att jag alltid tjablar om mina underbara vänner<3










Vad har du för mål med bloggen?
Mål & mål, har inga mål, bara förhoppninger<3






Hur är din dröm häst?
Min dröm häst är het i hoppningen, hoppar msv B tränar msv A, LA dressyr & P90 fällt, då är min dröm i uppfylelse så det är bara att träna<3















Hur tycketr du att en bra vänn ska vara?
Dom ska vara omtänksamma, brysig & inte bli sura för det minsta lila & så klart snäll<3












Japp, nu så var det den sista frågestunden innan lägret, PUSS<3

Trackback
RSS 2.0