7B...

Det ska bli så skönt att byta klass, då alla i min andra klass var skit, alla!
Jag gillar värkligen inte ngn kanske en eller två men gud så skönt.
Mitt liv kommer bli så mycket bättre, en ny människa!
Behöver bara gå en vecka till med vissa "INDIVIDER" Så CP skönt, jag längtar så himla mycket, sitter just nu i ett riktigt pratigt rum & försöker jobba, går det, NE!!
Absolut inte!!!
Skönt att få nya BRA vänner & vänner som man kan lita på, ha en bra relation med & inte folk som dan efter snackar skit om en!
Jag vill inte ha sådanna vänner som man kan gilla!
Inte några som blir arg för det minsta lilla, om man vet att dom är riktiga vänner så förlåter dom en snabbt & bra, men det kan jag inte säga att mina vänner gör, vissa då!
jises vad det ska bli kul!!:):)
Men nu så ska jag nog svara på några frågor & SÅ!
Jag gillar värkligen mina vänner men ni kan bli för mycket & vissa förstår inte mig & förstår varför jag e som jag e!
jAG BEHÖVER NOGON JAG KAN LITA PÅ!!
Men det ska bli grymt!
Vi höres senare, puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Emma

fin text!

2012-06-05 @ 10:59:18
URL: http://emmaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0