Rasse

Ska hedra Rasse, som nu villar uppe i himlen, du var det finaste & bästa jag ägde, du var den jag levde för:I
Men nu så försvan du upp där man kommer, vill bara träffa dig din värme päls ALLT!
Jag sitter & gråter, det är du som har gjort mitt liv så bra, jag har gjort så många framsteg & är så himla nöjd med dig!
När du åkte up så tog du med dig mitt hjärta, det är bara ditt min älskling!
Varför just du? Varför just nu?<3
Du gjorde så jag gick up & la mig varge dag!
Känns lite som om att jag sviker dig med en annan häst & så, hoppas du inte känner så:I
Du är bäst & det kommer du alltid att vara!<3
Love U!<3
4-ever You And me<3
Sitter & gråter floder, hav över dig, vrf just du, den som jag älskade så mycket?
Det ända jag har kvar av dig är lite man (Hår) som jag alltid kommer att behålla!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Jhonna

Aww, har också en jag saknar!

Hoppas du mår bättre snart!



<3

2012-03-07 @ 20:46:03
Postat av: stina

neeej vilken sötis!

2012-03-10 @ 08:45:51
URL: http://pwned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0