Nu så<3

Puss på er asså, vad skulle min blogg vara utan er?
Va?
Va?
Har tittat på Lilla bloggen `WOW`
Haha han e ba för grym asså, me like, ne men han e grym, min "IDOL"
Haha men ni får ha det å bra, har jag sakt att fölet kom inatt?
Jättefint hingstföl, kom dit 23 & hon fölade 23.40 sen så var mamma & jag där till 01.30 typ & hjälpte till lite, ville inte hem, sjukt trött nu men det var det värt.
Men det är su sjukt skönt att det är halv vecka, me like lixom, bara onsdag & INGEN läxa!
Vår klass e lixom töntig & så, vi ska ut i skogen en hel dag, ba what?!
Haha nu lät jag som en fhjortizz men det e jag inte;P
Men nu så blev det långinlägg...
Funderar på varför jag ALDRIG hissar & Dissar, Humm....
Haha skulle ni villja det, a det skulle ni,aaa<3
Haha nu så ska jag nog villa mig lite sjukt typ spiiidad ne men jag har typ inge att göra Nangi är på BETE & kÄKAR GRÄS, REDAN SOMMARLOV, FUSK...
Haha ne men hon kommer tbax om typ 2 3 veckor & jag längtar värkligen efter att få rida henne & Jojo så man får bra Muskler<3
Men nu så vill jag bara skriva & skriva-.-.---.-.-.-.
OMG vad töntig jag e, men teräng träning imon jao<3
Sen dressyr & sen träna starter<3
Men ni får ha det göttigt så hörs/ses kanske vi senare...
Men ni vet att jag älskar er,,,,,,,,,, OMG OMG asså fu vad jag älskar att skriva OMG, det är nog det ordet jag andvänder mäst under en dag, Fast ne<3
Men nu så ska jag väll gå & ha some fun, se ya<3
Puss Zelma<3

Asså FAN VAD DUKTIG PONNY MAN HAR!



SE YA...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0