Nu så!

Japp nu så ska jag ta tag i blogggen igen, kunnde inte igår, passade barn hela eftermiddagen!
Kul;P
Sen när jag kom hem vid 20 tiden så skulle vi äta sen så hoppade jag & lilebror ner i poolen & badade till 22.30 ngt;P
Riktigt skönt!
Imon äre ju morsdag, fuuuun<3
Men i dag så ska jag rida lila Jojo, han gick jätte fint i torsdags (drassyr), som en klocka!
I dag så ska jag & Jojo kavaleti träna, bara lite, han är ju så duktig sen så ska vi kondition träna, fast en att det inte behövs så gör vi det endån, det är alltid bra, han var ju inte ens trött efter teräng provet!
Sjukt glad över denna gryma ponny!<3
Men ni får mååååånga inlägg i dag, ithink;p<3
Puss & Kram<3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0