Beslut!

Varför ska dom vara så jobbiga?
Kan allt inte bara flyta på?
Livet hade varit så mycket änklare då!
Alla dessa beslut som blir fel & bra, hade alla inte kunnat bli bra?
Vad ska jag ta mig till, så jobbigt, jag vill ju bara väll!
Jag är bara en människa, ingen utomjording som klarar allt!
Är en känslig, orädd & snäll persson som bara vill väll, men det blir inte alltid så:I
Jag vill bara att alla ska ha det bra, få leva bra & leva livet!
Livet är en sjukdom, alla dör någon gång!!
Men jag älskar mitt liv, hade inte kunnat vara bättre!
Har världens finaste familj, hästar, djur, vänner & mycket mer, men i bland räcker man inte till så mycket som man vill!
Ibald blir inte allt man vill som det ska, men det viktigaste är att man försöker, för om man inte gör det så funkar inte världen, då hade vi aldrig aldrig varit här i dag!
Beslut,beslut dessa jobbiga beslut!
JAG ÄR BARA MÄNNISKA!
Beslutångest villken väg ska jag vällja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0