Frågor & Svar!<3

Aa nu kommer alla frågor & svar!<33
Varför starta du en blogg ?

Svar: För jag tycker det är kul och skriva till er och att ni följen & så<3

 

Vad är det högsta du har hoppat?

Svar: Det högsta är nog 1.15 tror jag<3

 

Har du en egen häst i så fall vad heter den?

Svar: Ja jag har 3 hästar, Wilda, Jojo & Rasse<3

 

Coolt, är det du på bilden?

Svar: Ja det är framridning till hoppträningen<3

 

Villket språk läser du?

Svar: Jag läser spanska<3

 

Hur gör man header & design?

Svar: Du går in på redigera stillmall sen så välljer du typ bild från tynypic och sätter in någon stans:) Kan förklara nogrannare senare eller så söker du på ändra header på google<3

 

Vad är det bästa med ridning?

Svar: Att man kopplar ner och inte stressar som man annars gör, och så e det så fantastiskt att vara 1 med dom<3

 

Villken är din största idol?

Svar: Det är nog roffe eller Maria gretzer<3

 

Vem ser du upp till?

Min familj<3

 

Om du fick vällja 3 saker att ta med till en öde ö, vad skulle det vara då?

Svar: Hästarna, en båt så att jag skulle kunna åka hem och min mobil så ni får fina bilder:)

 

Favorit glass?

Svar: hallon glass<3

 

Villken är din favorit blogg?

Svar: Min så klart:)

 

Rider du ofta?

Svar: Ja alla dagar i veckan men hästarna bler bara ridna max 6 gnr<3

 

Favorit häst ras?

Svar: Arabiskt fullblod, dom e sjukt fina<3

 

Allt bra?

Svar: Aa då stressigt bara<3

 

Är det kul att ha blogg?

Svar: Jag det e SKIT KUL!<3

 

Vad är det dummaste du någonsin har gjort mot en vän?

Svar: Vet inte, kommer inte på ngt<3

 

Vem va din senaste kille & vad heter han?

Svar: Han hete Alex:)<3

 

Vad har du hoppat som högst med en ponny?

Svar: Samma som ovan: 1.15:)

 

Kan vi följa varanra via bloglovin?

Svar: aa okey?<3

 

Har du inte lov?

Svar: Jo nu har jag<3

 

Villken kamera har du?

Svar: Där tog jag med min mobil<3

 

 

Vad tycker du om våran blogg och kan vi följa varandra via bloglovin?

Svar: Den va bra:) Aa då(:

 

Har du hästar?

Svar: Ja 3 st, 1 hund & en katt<33

 

Vad heter din hund tjej/kille?

Svar: Det är en tjej och hon heter Doris<3

 

Villken ras är Doris?

Svar: Hon är springer spaniel, cavalier king charles & jack russel<3

 

 

Sugen på bloglovinbyte?

Svar: Alltid:)<33

 

 

 

Det kommer fler frågestunder snart<3





Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg :)

2012-02-21 @ 15:01:52
URL: http://jagjulia.blogg.se/
Postat av: enya

älska bloggen!

2012-02-21 @ 15:44:24
URL: http://enyacecilias.blogg.se/
Postat av: Ean

Är det du som hoppar`? :'3

2012-02-21 @ 16:19:48
URL: http://eanismyname.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0