Bilder!<3

Hej, nu så har jag ätit klart & så ska ni få bilderna nu<3
Jag & Jojo<3
Min Sweets öga<3
Lila söta Wilda<3
Awwe puss på dig oxå<3
Söta Doris<3
Så cool<3
Min sötis<3
Naww<3
Sötnosen<3
& lila benet me där ja<3

Awwe, har inte mixtrat med denna bild, den är nästan precis tagen, för bara ngra timmar seen, solen lyser så fint när hon hoppar & vattnet stänker upp, det är ju så vått i gräset<3
Spöet som jag köppte, har tagit bild på det nu<3
Så börjar jag min dag<33
Ja vad säger ni?
Många bilder<3
Söta/fula Ja va tycker ni?<33

Kommentarer
Postat av: tessan

Du har en jättesöt liten hund. Villken ras är det??

2012-02-25 @ 15:43:54
URL: http://www.tessan.clausson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0