Så mycket mer självförtroende...!

Japp jag kom nyss & tänka på när jag precis fått Jojo i augusti i sommras, jag var så stålt när jag hade hoppat 80 cm med han på prov ridningen!
Min aldra första träning med min tränare var i slutet av augusti & jag hoppade som max 70 cm & oxrarna skulle stå på varandra...
Jag har förändrats så mycket i mitt självförtroende, ridning & allt!
Nu så tränar vi 1 meter & vissa hinder 1.10, oxrarna är lika långa som hinderna & jag & Jojo bara njuter över hinderna!
Jag kommer ihåg ibörjan när jag inte ens vågade rida ut & nu så ska jag tävla fälttävlan till helgen!
Jojo är värkligen min räddare i nöden efter allt med Rasse & så!
Jag älskar han över hela mitt hjärta & ingen annan kan ta hans plats, han är den bästa som fins, alltid jobb villig & försöker alltid sitt bästa!
Jag är så super stolt över att vi har kommit så långt tillsammans & så!
Den dagen jag ska lämn Jojo till någon annan så lämnar jag bort så mycket mer än bara Jojo, den dagen skrämmer mig för då lämnar jag bort 10 ton med kärlek, självförtroende & allt som har med det att göra!
Min ängel, min bästa "grej" jag någonsin haft & kommer att ha, du har gett mig så sjukt mycket & hjälpt mig up ifrån bottnen!
Jag älskar dig mer än vad jag älskar ngn annan!
Utan dig så vet jag inte vad jag skulle göra...
Alla bara efter Rasses död, det är bara ett djur det är inget viktigt, men ni fattar ju inte, det hade varit som om ni hade förlorat en av era föreldrar!
Så ni som har/haft en häst elr något annat djur låt dom inte säga så, dom är bara så låga, så små perssoner att dom inte fattar vad du & jag har gått igenom!
Men jag måste ju oxå tacka mina föreldrar & lille bror som har hjälp mig, betalat mina hästar & allt!
Ni är det bästa jag någonsin kommer att få, även om jag är sur på er ibland så älskar jag er, ni har stöttat mig igenom Rasse & min ridning!
Jag älskar hela min familj, med hela mitt hjärta!
Ni är bäst!
Vad ska jag göra utan er? gå & leva på gatan... ne det skulle inte vara bra, jag har det så piss bra men tänker nästan aldrig på det!
Jag borde uppskata det mer en vad jag gör!
Jag älskar er alla där ute oxå!
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0