Resultatet blev...

... Vinst i första klassen han var skit duktig men tyvärr så finns den bara på min kompis mobil så hon skickar den till mig ikväll men jag har andra klassen så den får ni sen:)
Andra klassen var jätte bra, men när jag skulle hoppa fram så kom han helt fel till ena hindret så han stanna & sen så stupade jag rätt ner i hindret & rev den översta bommen med näsan, så den har jag ganska så ont i, så var jag nolla i grunden & i omhoppningen så kom jag liiiite för nära ett räcke, han precis nudda & så hade jag lite otur så det blev fyra fel men är ju jätte nöjd ime det på framhoppningen, jag fega lite i början men sen så släppte jag han men tog inte omhoppnings svängarna:)
Men ni får videon senare<3
Hötres later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0