Nu så....

... Kommer frågerna & så;)
Men jag har hopptränat liiite för SM ryttaren Sääändy<3
Men ja nu så kommer frågorna & svaren<3

Gillar du hästar (vanlig fråga;))

Sv: Aa det är välla klart?<3

 

 

Vad gillar du mest spindlar eller ormar? :)


Sv: Asså svår fråga men det får nog bli ormar;I<3

 

 

Katt eller hund?

Sv: Älskar min hund lika mycket som min katt, men mer almänt så blir det nog hund<3

 

 

Gillar du min blogg?

 

Sv: Ja<3

 

Vad är det bästa med att blogga?

Sv: Att man vet att ngn läser & bryr sig, samt är det skönt att skriva av sig ibland oxå<33

 

Vad hatar du mest?

Sv: Vad jag hatar mäst är nog snobbiga människor & personer som skojar på/om en, & så klart mobbare;)<3

 

 

Gillar du att rita?

Sv: Ja det gör jag, men dom äre inte fina<33

 

 

gillar du innebandy?

Sv: Ne:I<3

 

 

Vad tycker du om islands-hästar?

Sv: Liiite sega, men jag älskar verkligen töllt & passgången<3

 

Villka bloggar följer du?

Sv: Nelli berntsson & någon till<3

 

Vad är det roligaste du vet?

Sv: Att rida?;)

 

Hur många har du varit tsm med?

Sv: Vet ej...... många;) Men så där ca 10 st men 2 av dom var bara serriösa;)<3

 

Villken är din favoritfärg?

Sv: LILA! Helt klart asså! Utan tvekan!

 

Justin Bieber eller Jacob Ling-Vannerus?

Sv: Ohh hell vad svår men det får nog bli min älskling Jacob!<3

Men älskar värkligen JB med<3

 

Vad hände Rasse?

Sv: Han fick en skada i benet, & den kunnde inte läka:(

Men jag kan ta up det senare;)

 

D&G eller Whitaker?

Sv: Helt klart WHITAKER!!

 

Vad älskar du mäst i hela världen?

Sv: Alla mina djur, vänner & så klart min ÄLSKAD familj:)!<3

 

 

Villken gren gillar du mäst?

Sv: Om det är med hästar så är det helt klart Fälttävlan, för alla grenar är ju med i det!

 

 

Villken var din första häst?

Sv: Det var Rasse:)

 

 

Villek är den hästen du köpte sist?

Sv: Jojo, Först Rasse sen Wilda & sist Jojo<3

 

 

 

Gillar du nellie berntsson?

Sv: känner inte henne men jag har inget imot henne?;)

 

 

Kommer du bli kvalad till SM tror du?

SV: Det är ju klart jag kommer! Jag kommer äga ut alla<3

 

Vad är det bästa med Jojo?

Sv: Det är att han är så go, mysig & försöker alltid göra sitt bästa!

 

 

Det kommer fler sanrt så håll ögonen öppna;)<3

 

 

Pwusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0