Har varit i...

... Ja men i stallet<3
Men jaja, har sett Orphan nu, så jäwla bra & så, den är skiit bra.
Men den var oxå jätte läskig<3
Jag kan skriva lite om den:
Den handlar om en "Tjej" som säger att hon är 9 år & hon bor på barn-hem, en familjj adopterer henne som det 3:e barnet & hennes nam är Ehster, hon säger att hon kommer ifrån ryssland (vad jag kan förså), hennes familj dog i en brand (sägs det) så hon kom till bar-hemmer där hon va, dom fick jätte mycket problem, hon dödade folk, bröt sin egen arm(med vilje), hotade folk, var riktigt dum, hon ville sätta dit mamman & dödade pappan.
OM NI INTE VILL VETA SLUTET SÅ LÄS INTE DETTA!
I slutet så hade mamman kommit på att det var något fel på henne så hon ringde det stället där hon hade varit tidigare ( Esther sa att det va et annat barn-hem) & dom sa att det var ett mental sjukhus, så mamman skickade bild på Esther & dom ringde tbax, de sa att hon ientlligen var en kvinna på 42 år som såg ut som ett barn, hon var kortväxt & hade smink så det såg ut som det.
Hon hete ientlligen något annat som jag inte kommer på men dom sa oxå att hon hade för ett tag sedan mördat sin familj sedan hade hon brännt upp huset, så dom hade fått in henne som en mentalt sjuk människa (som hon va) & sedan hade hon rymt där ifråt till barn hemmet där.
Så den slutade med att pappan dog, sonen & mamman blev skadade & dottern
Ja men har varit i stallet & gjort iordning:)
Vi höres senare<3
Puss på er mina sweetyzz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0